Packard Bell TJ EasyNote TK36-AV-105

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell TJ EasyNote TK36-AV-105 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

martijn75 23-05-2011

Deze laptop bij een telefoon abonnement gekregen. Ok het is geen dual core, maar de Celeron 900 2.20 GHz heeft weinig moeite met de meeste standaard applicaties. Natuurlijk is dit geen pc voor zware games etc, maar voor de meeste doeleinden volstaat hij prima! Er zit één geheugenbankje in van 2Gb waar je eenvoudig bij kunt door het klepje aan de onderkant te verwijderen. Er even 2 Gb bij plaatsten (pc3) lukte me niet, het scherm werd zwart. Misschien was de extra 2Gb niet in orde want een 4Gb bankje in plaats van de 2 Gb werkt goed. Heb er nu dus 4GB intern in zitten. Daarna even bij "energiebeheer" aangepast in "hoge prestaties" en de laptop loopt als een speer!! Als je dus geen zware games ofzo speelt is het absoluut geldverspilling het dubbele aan de laptop uit te geven, deze laptop biedt voor iets meer dan 300 euro namelijk uitstekende prestaties en heeft een prachtig LED scherm met Windows 7 Premium.

Handoo 01-03-2011

Ik heb de laptop nu een week in bezit.
Ziet er mooi uit en is ligt in gewicht.
Het voordeel van een breedbeeld zie ik in het algemeen nog steeds niet want ik heb eerder het idee dat ik nu wat hoogt mis.
Opstarten en internetten via wifi gaat zeer vlot.
Mijn zoon gebruikt hem om WOW te spelen via internet en hij zegt dat dit vlotter gaat dan op gewone(al wat oudere) computer.
Wilt u er één aanschaffen voor alleen internetten/e-mailen dan zou ik u zeker geen duurdere aanraden want wat dat betreft voldoen de goedkopere ruim voldoende aan uw eisen.

Jordy Iepenburg 23-12-2010

Mooie stijlvolle labtop.
geeft veel waar voor je geld, zeker een aanrader!